Mijn mobiele telefoon maakt geen geluid meer. Best onhandig. In de Vodafonewinkel concludeerde een jongeman dat de speaker kapot is. Hij kan de telefoon opsturen, dan heb ik ‘m over twee weken weer terug. Wie kan er nou twee weken zonder mobiele telefoon, vroeg ik. Hij keek me nogal wazig aan. Ik vroeg of ik misschien een andere telefoon kon krijgen, het is al de tweede keer in anderhalf jaar dat deze kapot is en dat kan ik toch ook niet helpen. De jongeman keek in de computer. Vanaf 12 juni mogen we u een nieuwe telefoon aanbieden, zei hij. Ik zei: het is nu 23 mei, valt daar geen mouw aan te passen? Ik zou het wel willen, zei hij, maar het kan niet. Hij raadde me aan om de klantenservice te bellen. Kan jij niet voor mij bellen, vroeg ik. Nee, zei hij, als ze horen dat ik geen klant ben, dan hangen ze meteen weer op. Ik keek de zaak rond en dacht aan de eenvoudige reservetelefoon die ik had gekocht toen mijn mobiele telefoon de eerste keer stuk was. De reservetelefoon kan ik niet gebruiken omdat de oplader kwijt is geraakt, vermoedelijk tijdens de verhuizing. Een nieuwe oplader was de oplossing. Maar nee,  de opladers voor nota bene een Vodafone-telefoon hebben ze sinds kort niet meer want ze gaan overstappen naar een ander systeem. Tja, zei de jongeman, ik ben aan het denken hoe ik u kan helpen, maar ik zou het ook niet weten. Je bent helemaal niet aan het denken hoe je mij kunt helpen, zei ik. Nou, nou, nou, zei hij. En ging op weg naar de volgende klant,  naar een nieuw abonnement, naar meer provisie. Ik liep naar buiten met een mobiele telefoon die geen geluid meer maakt en waarmee ik inmiddels ook niet meer fatsoenlijk kan bellen.

Average Rating: 5 out of 5 based on 157 user reviews.

10 Reacties op “”

  1. fan Says:

    de oplossing zal wel weer van mij moeten komen 🙂

  2. Janet Says:

    Nee hoor, van de baas. Ik heb namelijk recht op een telefoon van de zaak, misschien dat ik dat mijn leidinggevende nog eens moet gaan vertellen…

  3. Paul Says:

    Ik neem aan dat na deze posting op dit veelgelezen weblog de dames en heren van Vodafone snel in actie komen:

    http://tinyurl.com/b4qqav

  4. Vodafone Web Relations Says:

    @de werkende moeder

    Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met je mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
    Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
    Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

    Jan
    Vodafone Web Relations

  5. fan Says:

    laat wel weten hoe dit afloopt als dit nog voor het einde van dit kalenderjaar afloopt

  6. vodafonefan Says:

    Ik ben al jaren een vodafone fan en was geschokt van het verhaal van de werkede moeder in de winkel. Nu ben ik weer blij dat dit loopt zoals het lijkt te lopen. Dit klinkt als heel erg goede service en daar zou ik op zich al blij van worden. Ook al is pessimisme makkelijker, optimisme is fijner!

  7. fan Says:

    Wil de afdeling Vodafone zich hier weer melden als de zaak is opgelost.

  8. Silvia Says:

    En nu maar naar je vodafoon schermpje blijven staren…..kun je zien als er gebeld wordt….als ie het doet tenminste………..

  9. Janet Says:

    Nog niks van Vodafone gehoord, maar gelukkig heeft iemand mij gelukkig gemaakt. Met zijn oude telefoon, plus oplader.

  10. Vodafone Web Relations Says:

    Vandaag is er namens Vodafone een oplossing aangeboden.
    Ik ga er vanuit dat Janet haar bevindingen hierover zelf wil delen. 🙂

    Jan
    Vodafone Web Relations

Laat een reactie achter