Beste klant,

We hebben een leuke verrassing voor je! Als vaste klant krijg je bij inlevering van deze brief 10 procent korting bovenop de 10 procent die je met de klantenpas al krijgt. Kom snel naar onze winkels en kies iets moois uit!

Zo had parfumerie Mooi heel leuk de brief kunnen beginnen aan de klanten met een klantenpas die volgens haar systeem dit jaar nog niet een van haar winkels zijn geweest.
Het is maar een voorbeeld.

Alles is beter dan je klanten vermanend toespreken, alsof je de politie bent die waarschuwt dat mensen hun boetes nog niet hebben betaald.

, , Helaas hebben wij via ons klantenpassysteem moeten constateren dat u dit jaar nog niet in een van onze winkels bent geweest.”

Eindelijk van de schrik bekomen lees je dat je 10 procent extra korting krijgt als je alsnog komt.

In oktober kocht ik nog een cadeautje bij deze keten.
Handcreme van koh, ik weet het nog precies.
Kennelijk was ik vergeten dat er een klantenpas van mij in hun systeem zit.
Mooi 10 procent korting misgelopen.

Eerst het personeel leren om altijd te vragen of de klanten een pas heeft.
En dan pas brieven sturen.
En niet van die verongelijkte.

En nu maar hopen dat niemand van parfumerie Mooi dit leest.
Dan sturen ze vast een boze brief dat je er nooit meer mag komen.

Average Rating: 4.5 out of 5 based on 198 user reviews.

1 Reactie op “”

  1. R Says:

    Niet zo Mooi !

Laat een reactie achter