De Bankgiroloterij heeft het liefst dat je telefonisch opzegt.
Het gesprek kost 4, 5 cent en dan 10 cent per minuut, buiten je gewone telefoonkosten.

Ik belde op en vertelde tegen de callcenterjongen dat ik wilde opzeggen.
O mevrouw, ik zou u dat op dit moment niet adviseren, zei de jongen, want…
Ik hoef dat verhaal niet te horen, zei ik.
Maar mevrouw, ik raad u af om op dit moment niet te stoppen want het systeem van de Bank…
Ik wil het niet weten, zei ik, ik wil gewoon opzeggen.

De jongen van de Bankgiroloterij werd boos.
Hij vond het onbehoorlijk van mij dat ik door hem heen was gaan praten.
Als ik hem rustig uit had laten praten, dan had ik daarna gewoon kunnen zeggen dat ik toch wilde opzeggen.

Toen moest ik allerlei vragen beantwoorden.
Toen zei de jongen dat er een gesprek zou volgen met een bandopname over het opzeggen.
Ik hoefde alleen maar ja te zeggen.
Ik zei drie of vier keer ja.
Toen kreeg ik nog iets te horen over het stoppen van telefonische reclame.
Ik denk dat de jongen van het callcenter het ook heel onbehoorlijk vindt dat ik middenin dat verhaal zomaar heb opgehangen.

Average Rating: 4.7 out of 5 based on 172 user reviews.

Laat een reactie achter